hum

Jaha va ska man skriva?
Har faktiskt inte hänt så mycket, mer än att jag fick mellan fredag åh lördag morgon denna helg ångest/panik.
Hade tydligen fått hem ett brev som ståg att jag hade ett lite för högt blodsocker, så fanns risk för att jag hade fått diabetes.
Men som tur hade jag helt normalt blodsocker, på lördag morgon så behöver verken ha ångest, panik lr oro över det något mer.
Men måste defenitivt börja tänka på va jag stoppar i mig, hur mycket jag sover och speciellt att börja träna mer så jag går ner i normal vikt inom ett/två år.

Sen så stannar jag kvar i örebro i ungefär fyra till åtta veckor, efter skolan har slutat.
Kommer ta körkortet privat så man får börja köra lastbil till hösten.

Finns inte så mycket mer att skriva, men hoppas att kunna bättra mig på att göra inlägg här!

Kram & Puss / CJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0