1 maj

Helgen har väl varit sådär, känner inte direkt att något viktigt har gjorts fast att de hade behövts.
Men har väl gjort saker som e viktigare, typ som vila, sova och bara få vara.
Det är inte så ofta man kan ha sån helg, speciellt när man ska typ lägga ner den största energin på skolan nu.
Men från och med imorgon ska man plugga en timme efter skolan varje dag!
Och ska med hjälp av en underbar vän få så mycket som möjligt gjort.
Så tacksam över att denna människa ställer upp när den egentligen bara kunde säga till mig och klara detta själv.

Idag är det ju första maj, vilket innebär att idag är det 15 månader tillsammans och 10 månader förlovade med världens underbaraste pojke! <3
Tiden har verkligen gått något fruktansvärt fort, och snart är det ju faktiskt ett års dagen på förlovningen! =)
Vi vet inte riktigt ännu vad vi ska hita på, men blir nå bara att gå ut och äta lr något sånt.
Men det får framtiden visa när de väl är dags.

Menmen, imorgon ska man försöka hålla humöret uppe, det minsta jag behöver imorgon är massa jävla skit snack och dålig kritik!
Känner att jag lätt kan brist imorgon, tanken på att det faktiskt är ett år sen min allra bästa vän dog imorgon.
Men det ska nå bara gå fint, på kvällen blir de en timmes minnes stund iaf!

Nu ska jag ta fixa lite kvälls fika och försöka fixa lite inför imorgon oxå. =)
Sen blir det big brother vid nio och efter det sova!


Puss & Kram / CJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0