Tillbaka, och förhoppningsvis kommer mer nu i framtiden!

I'm Back =)

Mycket har hänt, vilket har orsakat att jag inte kunnat skrivit på ett jävla bra tag!
Men nu hoppas jag på att hinna me ett inlägg varje dag.
Eftersom jag nu har sommarlov!! =D

Ja men va har hänt då sen sista inlägget?

Jo, jag har fått beviljat fjärde året garanterat, har även haft möte om hur vi ska troligen lägga upp mitt fjärde år.
Och jag hoppas verkligen jag får min vilja igenom me block igen!
Eftersom de va så otroligt bra, så hoppas verkligen på de.
De har väl varit lite halv trasligt mellan mig och min fästman, vart lite halv tjafs.
Men som tur är allt bra nu, till och med ännu bättre! =)
Jag har fått mitt sagt och han har fått sitt sagt som har skavt i bröstet på oss båda.
Men som sagt, nu lever vi vidare och jag kan inte vara mer lyckligare =)

Sen har man fått uppleva andra delen av studenten nu, alltså student tåget efter man sprungit ut.
Kan ju bara säga, jag längtar något så sjukt mkt nu tills jag tar studenten!
Så 8 Juni 2012 är det min tur att skrika, att jag har tagit studenten.
Sen nu i helgen har jag flyttat hem till mitt hjärta, ska bo här under sommaren.
Eftersom jag har tagit beslutet att ta körkortet på Ottosons ist.
Så nu är man hemma i Frövi, ska ha körlektion imorgon 9.10 till 10.10 =)
Hoppas allt går bara bra, eftersom jag vill verkligen få detta gjort snabbt!

Men nu vet jag inte riktigt va jag ska skriva mer =)
Kommer säkert på mer som har hänt under veckan.
Men tills dess, får ni läsa detta och fråga iaf det är något speciellt! =)

Puss & Kram / Cj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0