Överraskning!

Jahaja va ett tag sen sist igen, men har haft mycket för mig me körkortet och så.
Sen har man ju försökt bo in sig i sin fästmans lägenhet också som man ska bo i hela sommaren.
Ska sen i Aug flytta till mitt boende igen och ny lägenhet!
Kommer bli roligt. =)

Annars då?
Idag vakna man av att älsklingen ringde, några sek efter jag hade svart hörde jag någon på ytterdörren.
Då tänkte jag vem fan försöker komma in i lägenhetet.
Roliga va ju de att de va hjärtat som kom hem från jobbet.
Han vart hemskickad p.g.a något fel på dumpen och för att de tydligen hade regnat för mycket så han inte kunde jobba.
Så vart en totalt överraskning, så där på morgonen :P

Imorgon ska vi hem till Vimmerby.
Va kvar där tills söndag.
Så får man se iaf man får me han hem lr iaf han måste sätta igång och jobba på måndag morgon igen.

Puss & Kram / cj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0