mm

JAAA, jag vet att jag suger på att skriva här.
Men just nu och sen sist, har jag inte haft ork plus mycket annat som hänt och så.
Man har ju inte direkt samma slapphet denna sommar som 18 sommar innan denna direkt.
Vuxen livet har börjat på allvar, och de blir bara mer och mer ansvar.
Men ändå är det ett år kvar i skolan för mig!

Menmen, ska inte klaga.
Jag har valt detta själv, och jag ångrar direkt inget om mitt val jag gjorde för typ 3 år sen.
Men man kan ju erkänna att de hade nå ändå varit skönt och slippa en fjärde del av all ansvar faktiskt.

Men nu är jag iaf hemma i Småland över en vecka, de ska bli så underbart skönt!
Slippa iaf mat lagningen och städningen. =)
Hjärtat ska iaf komma på Torsdag hoppas jag på.
Sen på Söndag åker vi hem, för sen på Måndag åka in till Örebro och jag ska få göra mitt kunskapsprov för B kortet.

Men ska väl sluta skriva nu och hoppas på att jag ska ha ork och lust till skriva snart igen här =)

Puss & Kram // CJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0