Valborg

Valborg ikväll, jag vet inte riktigt men valborg är verkligen inte som de var när man va lite.
Men de är väl meningen liksom när man växer upp.
Detta får än ju bara att längta ännu mer tills man själv har barn.
Men det kommer ju med tiden, fast förstås med allt annat jag har gjort i tidig ålder så lär det väl bli inom en snart framtid, skulle ju inte förvåna mig faktiskt.

Usch tänk att tiden går så fort, tänk att de är ett år sen jag och älskingen satt på balkongen och åt.
Och jag satt och prata me Andreas för sista gången på sms.
Men måndag blir ju värre dock, då är det ett år sen han försvann. :/
Funderar starkt på att stänga av telefonen och bara sitta och lyssna på Lasse Stefanz och minnas!


Tänk att det nu är snart ett år sen du försvann, Andreas!
Tänk att det nu är snart ett år sen du lämnade mig kvar.
Vännen, jag saknar dig något fruktansvärt.
Jag drömmer om dig varje natt, att du ska komma tillbaka.
Men jag vet så mycket väl att du aldrig kommer tillbaka!
Jag saknar dig Andreas, jag trodde aldrig detta skulle bli så svårt.

Vila I Fred Andreas Karl Åke Hellsten 890401 // 100502 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0