Fly förbannad!!

Blir så jävla fly förbannad, verkar som ingen fattar lr förstår mig!!
Fattar verkligen inte hur man kan säga så när man inte kanske menar det?
Seriöst, är det någon som ska visa fram fötterna av glädje att jag är tillbaka så är det la förfan ni som lärare?!
Ne usch så jävla sjukt, ni ska bara fortsätta sätta på mig flera sandpåsar!
Undrar bara när frågan tänker komma iaf jag verkligen valt rätt utbildning...
Och svaret har jag på det efter själv funderat i över en månad, SJÄLVKLART att jag har!!!
Skulle inte se mig i någon annan livsstil i dags läget.
Jag har inte varit så här säker på mitt val som jag är nu.
Om det nu ska innebära att jag ska behöva stänga ute allt och alla ur mitt liv.


Jag ska fan visa er att ni kommer ha lika stort fel om mig som alla andra lärare haft!
Ni ska inte ta och bedöma mig förens ni sett mig riktigt fly förbannad!
Och är det något jag är nu, så är det de!
Ska bli så jävla skönt att bara visa upp mig inom den senaste framtiden!
Har gett mig fan på detta nu, och jag ska klara det, precis som jag klara grundskolan!!


Jag är så jävla tacksam över en vis vän och min älskade fästman som tänker hjälpa mig så gott de bara går!
Kan säga att det kommer fan behövas, eftersom min kunskap är halv som halv när de gäller vissa saker.

Ne nu ska jag försöka lugna ner mig, ta några kall öl och bara ta det lungt!

Puss & Kram / CJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0