Full gas och funderingar.

Idag tog man och test körde min plast pappas ny bil.
Jävlar vilken kraft det var! :O
Jag behövde typ bara tänka på gasen så öka hastigheten snabbt som bara tusan.
Så kan nå bli en volvo v70 kombi för min del oxå, när man fått jobb.
Men i början blir den en gammal volvo 740, 240 lr 885 :P

Annars då?
Jo håller på läser en bok som får mig att minnas tillbaka på våren 08 lite.
Jag vet inte riktigt, men jag börjar fundera på hur de skulle vara iaf jag gick emot och sa hur jag innerst ville.
Men eftersom jag redan då visste att jag inte skulle klara av det, så är det nå lika bra att det är så här oxå.
Jag hade ju faktiskt fått stå helt själv nästan, skulle ju inte ha någon och dela känslan me lr något!
Så rätt beslut, men år av ångest.
Och ingen förstår hur ont de gjorde inom mig, lr hur ont det faktiskt gör än idag. 

Ne nu ska jag nå börja packa ihop mina saker, för om några timmar ska jag sätta mig på tåget upp till älskade Örebro, och till min älskade fästman! :) <3

Puss & Kram / CJ  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0