Underbar dag!

Underbar dag, är fortfarande upp till 21 + ute!
Men jag sov ju så klart till ett idag, så jävla dumt när de är så fint väder ute.
Hade ju lyckats kunna göra så mycket mer än va jag kommer göra idag.
Menmen får ställa klockan till imorgon så man vaknar tio. :)

Hitils har jag bara lyckas med att slänga in en tvättmaskin, ska bli två till tror jag.
Undertiden ska de bli lite plugg, ska försöka skriva min novell.
Men jag vet verkligen inte vad den ska handla om.
Men de är väl något som kommer efter en vis tid tänkande. :)

Som sagt imorgon ska man försöka gå upp vid tio för hinna me lite annat innan man ska till synsam halv fyra.
Ska pröva mina linser som kommit, se iaf dom är bekväma och iaf jag ser i dom tillräckligt bra. :)
Sen efter de blir det väl en tur på stan och se iaf man hittar något.
Hoppas på att mamma kommer hem lagom tid så man kan åka till ÖB och kolla iaf det finns någon grill där.
Eftersom på fredag ska de grillas iaf det är finnt väder! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0