Örebro!!

Äntligen i Örebro igen, kom igår.
Men då hade jag ju så klart fullt upp med att umgås med min underbaring!
Jag hade precis dragit på mig pajamasbyxorna, när älsklingen kommer ut i vardagsrummet och säger att vi ska till fyrby och hjälpa en kompis till han me en gris.
Och för er som inte vet va gris är för något så är det vildsvin, och fyrby ligger ungefär 20 minuter bort från Frövi.
Så vid elva på kvällen va det bara att dra på sig några andra mjukisbyxor och en jaktjacka och sen åka.
Eftersom jag inte har några egna jaktkläder så låna jag av hjärtat. :)
Så va vi där till 20 i 1, så vi va hemma ungefär vid två, och jag som redan va trött efter en lång tåg resa oxå!
Men de va skönt att få sova kan jag säga. :)


Idag har man inte gjort så mycket mer än bara vilat.
Fick ju även göra mat idag, så vart oskarsgryta och potatis.
För er som inte vet va de är för gryta är det något jag ätit sen jag va liten.
Så vet inte om de är något av min mammas påhitt.


Imorgon, är man ledig.
Vet inte ännu vad jag ska göra riktigt, men de lutar mot stan lr marieberg.
Sen ska väl Johan komma över en sväng och hjälpa mig me läxor som han förstår sig på bättre än mig.
Och så ska man försöka somna typ tio - elva någon gång där, beror helt på om jag orkar se big brother. 

Men nu ska jag ta disken, sen krypa ner i sängen! :) 

Puss & Kram / CJ  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0