Linser och morgon

Idag va man då och hämta ut sina linser, usch va obehaglit de är nu i början.
Men som tur vänjer man sig vid det efter en vis period, är ju precis som me nya glasögon.
Så nu ska man försöka använda dom så mycket som möjligt fram till vecka 19 på fredagen där.
Ska man tillbaka på linskontroll så dom passar och funkar bra för mig. :)

Imorgon ska man tillbaka till synsam så dom kan få rätta till mina andra bågar vilket folk är vana vid och se mig i.
Har ju varit riktigt konstig att ha på sig dom sen jag fick nya glas i dom, vilket är tråkigt.
Passar ju egentligen bäst i dom, lr inga alls.
Men imorgon då ska man få dom fixade!
Sen ska man ju faktiskt nästan ha en hel dag me Gösta.
Vi ska handla, fixa papper och troligen äta tsm ute på resturang :)


Jag läntar till fredag! Ska träffa pappa då, ska grilla lite åh övningsköra en sväng oxå :)
Sen blir de ju troligen oxå ta en sväng på trakton om man får, se sig om lite på markerna få komma bort lite.
Tänka och känna efter, jag har varit så borta inom tänkandet senaste tiden.
Men ska börja tänka på framtiden och inte på de förflutna.
De som har hänt har hänt och de är absolut inget jag kan göra åt de nu i efterhand!
Jag gör det bästa ur situationen jag satt mig i, sen om det inte räcker till så har jag iaf försökt.
Mer kan man inte göra, och mer tycker jag inte dom kan kräva av mig!

Nje fan nu ska jag sova :)
Måste ju va pigg och glad tills imorgon!
Puss & Kram / CJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0